JAK KUPOWAĆ W SKLEPIE BHP OPTIMO
Wybierz interesujący Cię produkt. Możesz wpisać go w wyszukiwarkę (pasek na górze strony) lub poszukać w jednej z kategorii , które znajdują się po lewej stronie (np. RĘKAWICE OCHRONNE/ROBOCZE > RĘKAWICE POWLEKANE > GUMA > RECODRAG SB).
Następnie kliknij w napis:> Zobacz więcej (pod obrazkiem) i dokonaj wyboru rozmiaru, koloru oraz wybierz ilość zamawianych produktów (zwróć uwagę, jaka jest jednostka sprzedaży: sztuka, para, zgrzewka, opakowanie, komplet, kartonik itp.).
W razie pytań zapraszamy do kontaktu elektronicznego lub telefonicznego (Kontakt)
Wybrany produkt dodaj DO KOSZYKA (kliknij przycisk DO KOSZYKA).
Postępuj tak z kolejnymi produktami, które chcesz kupić ( klikając przycisk KONTYNUUJ ZAKUPY).
Gdy już wszystkie wybrane produkty umieścisz w koszyku, kliknij przycisk REALIZUJ ZAMÓWIENIE.
Zobaczysz wtedy po lewej stronie tabelkę z zawartością Twojego koszyka, a po prawej stronie wartość brutto wybranych przez Ciebie produktów. Możesz tutaj zmienić ilość towaru, zrezygnować z poszczególnych pozycji, usunąć produkt.
Jeśli na tym etapie zechcesz jeszcze coś dodać do koszyka, to kliknij w napis Kontynuuj zakupy (lewa strona na dole pod tabelką).
Jeżeli wszystko się już zgadza, kliknij przycisk REALIZUJ ZAMÓWIENIE.
Po prawej stronie możesz w każdej chwili podejrzeć zawartość swojego koszyka (prawy górny róg Koszyk oraz poniżej przycisk POKAŻ SZCZEGÓŁY).
Na każdym etapie składania zamówienia gdy klikniesz w napis KOSZYK (prawa strona pod czarnym paskiem) lub bezpośrednio na Koszyk (prawy górny róg), ukaże Ci się ponownie tabelka z zawartością i podsumowaniem Twoich zakupów znajdujących się w koszyku i możesz znowu dokonywać zmian.
1. DANE OSOBOWE (Twoje dane)
Na tym etapie należy podać swoje dane niezbędne do realizacji zamówienia (imię, nazwisko, e-mail):
- możesz się zarejestrować, wówczas Twoje dane będą zachowane w systemie na przyszłość.
W tym celu należy też wpisać hasło do utworzenia konta, za pomocą którego będziesz mógł wielokrotnie logować się w sklepie bez każdorazowego wpisywania danych. To pozwoli Ci w przyszłości dokonywać szybszych zakupów.
Informacje na temat swojego konta otrzymasz na Twój adres mailowy.
-możesz również dokonać zakupów bez rejestracji.
W celu złożenia zamówienia nie musisz się rejestrować ani zakładać konta.
Aby na bieżąco śledzić ofertę naszego sklepu (nowości, promocje itp.) możesz wyrazić zgodę na otrzymywanie od nas informacji handlowych drogą elektroniczną. W tym celu należy zaznaczyć jeden z dwóch kwadracików poniżej. Aby dokonać zakupów nie musisz zaznaczać tej opcji.
Musisz natomiast zaznaczyć drugi kwadracik, wyrażając w ten sposób zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z realizacją zamówienia.
2. ADRESY (Twoje dane adresowe)
Jeżeli nie zarejestrowałeś się wcześniej ani nie jesteś zalogowany, podaj dane do wysyłki oraz dane do dokumentu sprzedaży.
Należy tutaj wpisać dane z adresem do wysyłki (dostawy).
Domyślne ustawienie jest takie, że adres wysyłki (dostawy) jest taki sam jak adres do dokumentu sprzedaży.
W przypadku gdy adres wysyłki (dostawy) jest inny niż adres do dokumentu sprzedaży, należy na dole odznaczyć (odptaszkować) niebieski kwadracik, następnie kliknąć w przycisk KONTYNUUJ i podać w nowym polu dane zamawiającego z adresem do dokumentu sprzedaży (faktury lub paragonu).
Jeśli adres wysyłki jest taki jak adres do dokumentu sprzedaży, wówczas niebieski kwadracik pozostaje zaznaczony.
Na każdym etapie zamówienia możesz cofnąć się do formularza ADRESY (kliknij w napis ADRESY) i zmienić dyspozycje adresowe.
3. SPOSÓB DOSTAWY
Kolejnym krokiem jest wybór sposobu dostawy:
-przesyłka kurierska pobranie - płacisz należność kurierowi otrzymując towar
-przesyłka kurierska przedpłata – przedpłata na konto na podstawie faktury PRO-FORMA
Koszt wysyłki podany jest dla jednej paczki o wadze do 30 kg. Jeżeli ilość paczek lub waga jest większa, koszt dostawy się zmienia.
W każdym przypadku podaj Imię i Nazwisko osoby odbierającej przesyłkę, a także numer telefonu kontaktowego dla kuriera. Ułatwi to i przyspieszy doręczenie przesyłki.
Możesz tutaj też zamieścić komentarz do swojego zamówienia oraz inne informacje potrzebne do jego realizacji.
4. PŁATNOŚĆ
Następnie zostaniesz poproszony o wybór dokumentu sprzedaży – paragonu lub faktury.
Informujemy, że po zrealizowaniu zamówienia nie ma możliwości zamiany paragonu na fakturę.
Na tym etapie należy też zatwierdzić formę płatności wynikającą z wyboru sposobu dostawy:
-gotówka - pobranie - płacisz kurierowi przy odbiorze towaru;
-przelew - przedpłata - wpłacasz należność przelewem na podane konto bankowe (konto bankowe podane będzie w dokumencie proforma), a w tytule przelewu wpisujesz numer swojego zamówienia.
W każdej chwili możesz kliknąć w SPOSÓB DOSTAWY i zmienić swój wybór.
Aby zrealizować zamówienie niezbędne jest potwierdzenie, że zapoznałeś się z regulaminem i akceptujesz jego postanowienia. Zaznaczasz to w odpowiednim kwadraciku.
Następnie ukaże Ci się PODSUMOWANIE.
W PODSUMOWANIU zobaczysz:
- wprowadzone przez Ciebie adresy (możesz je edytować i zmienić lub dodać nowy adres)
- wybrany przez Ciebie sposób dostawy (możesz go edytować i zmienić)
- tabelka z podsumowaniem Twoich zakupów oraz koszt dostawy.
W tym miejscu pojawia się informacja o łącznej kwocie do zapłaty (za towar i dostawę).
Na koniec należy potwierdzić i wysłać zamówienie klikając w przycisk: ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY
Jeżeli wszystko przebiegło poprawnie, zobaczysz komunikat z potwierdzeniem złożonego zamówienia, a na podany przez Ciebie adres mailowy zostaną automatycznie przesłane: Potwierdzenie złożenia zamówienia ze wszystkimi jego szczegółami oraz Informacja o płatności.
Od tej chwili zamówienie ma status: „Aktualny status: Zamówienie oczekuje na akceptację przez sprzedającego”.
Dalsze informacje na temat swojego zamówienia będziesz otrzymywać drogą mailową. W razie wątpliwości będziemy się z Tobą kontaktować również telefonicznie. Ty także możesz kontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie.